måndag 12 december 2011

Rätt person på rätt plats

Visst är det underbart när man behöver hjälp med något i en butik och man faktiskt får hjälp av någon som vet precis vad han pratar om, som med andra ord är rätt person på rätt plats?
Det hände mig idag när jag skulle fixa mitt telefonabonnemang. Jag har dragit mig väldigt länge för att göra det, av den enkla anledningen att när jag sist var i butiken och ville få hjälp så fick jag inte det... jag blev runtslussad och när jag till slut hade fått hjälp så hände ändå ingenting... luftslottet skingrades och min lust att försöka igen lika så. Men idag då så fick jag snabb hjälp av personalen i butiken och sen (efter en del väntan iofs) så fick jag rätt person i luren på kundtjänst som kund hjälpa mig, på studs.
...hoppas jag iaf, jag har inte testat numret ännu. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar